زندگینامه ی آندرس اینیستا

"کپی برداری از این مطلب بدون ذکر نام و لینک بارسای رویایی به وجدان کاری شما بستگی دارد"

 

http://media2.fcbarcelona.com/media/asset_publics/resources/000/059/052/original/08_INIESTA_sc.v1373632925.jpg

 

آندرس اینیستا لوخان درتاریخ 11/05/1984 درفوئنتالبیا چشم به جهان گشود.

ماشین دریبل زنی

اندرساینیستا در دوازده سالگی به بارسا پیوست،در این سال استعداد یابان بارسااو رادر تورنومنت برونت در حالی که برای الباسته بازی می کرد شناسایی کردند.

اواز همان ابتدا پیشرفت سریعی در تیم های مختلف نوجوانان و جوانان بارساداشت و در فصل2000-01 به تیم دوم بارسا پیوست.در انجا وی تقریبا بی درنگبازی ساز اصلی تیم تحت مربیگری جوزپ ماریا گونزالوو تبدیل شد.

درنهایت رویای آندرس اینیستا برای بازی در تیم اول بارسلونا دراکتبر 2002 بهواقعیت پیوست و او در بازی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت.

اکنوناینیستا به عنوان یک عضو شناخته شده تیم،به مددسخت کوشی،همراه با مهارتهای انکارناپذیر طبیعی اش جای ثابتی برای خود درتیم بدست اورده است.

اندرسدر سایه برخی نام های بزرگتر،به بازیکن کلیدی تیم در قهرمانی فصل 2004-05تبدیل شد و با 35 بازی از 38 بازی ممکن،یکی از بازیکنان پر استفاده در تیمرایکارد گردید.اینیستا همچنین در 8بازی لیگ قهرمانان در 8بازی لیگ بازیکرد و دو گل نیز به ثمر رساند.

درفصل 2005-06 بود که او خود را به عنوان یک بازیکن تیم اول بارسا مطرحکرد.با توجه به مصدومیت طولانی مدت شاوی اینیستا به عنوان جایگزین او نقشکلیدی در موفقیت های بارسلونا در اسپانیا و در لیگ قهرمانان ایفا کرد.اینبازیکن اهل فوئنتالبیا در 33 بازی لیگ و 11 بازی لیگ قهرمانان حضور داشت ویک بار موفق به گلزنی شد.

اینیستابه پشرفت خود در فصل 2006-07 ادامه داد و یکی از بازیکنانی بود که فرانکرایکارد در این رقابت ها بیشترین بهره را از آنها برد. او در 37بازی لیگاز 38بازی ممکن حضور یافت و 6 گل زد.که بهترین نتیجه اش تاکنون محسوب میشود.

درفصل 2007-08 تاکنون که پیراهن شماره 8را به خود اختصاص داده،این هافبک بهحضور همیشگی اش ادامه داد تا این که در چند بازی آخر دچار مصدومیت زانو شد..

در فصل 2008-09 دچار مصدومیت های طولانی مدت شد اما توانست بارسا را در شکستن رکورد ها همراهی کند..

افزون بر این او یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم ملی اسپانیاست،در جام جهانی 2006 و یورو2008 بازی کرد که در رقابت های اخیر اروپایی بود که لوییز اراگونز بیشتراز دیگران او را به میدان فرستاد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.